Kızım 4 ay 18 günlük. Akşam on gibi uykuya başlıyorum beşiğinde mümkünatı yok uyumuyor. sallanarak uyumuyor sevmiyor. Yaklaşık son bir haftadır ben ona sarılıp öyle uyuyor yada memede uyumak istiyor.Başka türlü sakinleşmiyor. Bende sarılıp uyumak hoşuma gidiyor ama yorgunlukla uyuyup üstüne düşmekten korkuyorum. Bu arada yarım kundak yapıyorum. Nasıl vazgeçirebilirim benimle uyumahuyundan? Yada siz bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz?