4 aylıkken aşıya götürdüğümde sağlık ocağı vegaferon diye bi damla verdi d vitamin ile kan damlası oluyor sanırım. İlk verdiğim an olduğu gibi gibi çıkarttı. Araştırdım herkes kötü şeyler yazmış damla hakkında vermeyi bıraktım. 2 aydır doktora gidemiyoruz hastalıktan dolayı hangi damlayı alacağımızı bilmiyoruz. Doktorada ulaşamıyorum. 6 ncı ayda Hangi damlaya ilaca veya vitamine başlanması gerek sizin doktorunuz ne önerdi