Kızlar bebeklerinizi ne zaman kundak yapıyorsunüz, biz 19 günlük olduk doğduğundan beri kundak yapıyorum ama artık uykun içinde ellerini çıkarmaya çalışıyor ve sıkınıp uyanıyor 🤤 kundak yapmadan uyumuyor, uyusa bile dakikalar içinde elini kolunu sürekli hareket ettirdiği için uyanıyor 🙇🏻♀️