Anneee3 Adlk evde alovera varmi ben onu ve hamatem sarı olan sürdüm bir haftada geçirdi ikisi öyle kötü olmuştuk poposu yavrumun değiştirirken ağlardım .
Mom090 Adlk şimdi yok ama yeşil kabı fito krem birde yaz geldi çinko bazlı kremler terlemeyi önlüyor popoda oksizinc tarzı bir krem kullanabilirsin fitoyu sürekli değil yara geçene kadar kullanabilirsin
balannesiii Adlk bende hametan alıyordum iyi geliyordu ama hemen bitiyordu trendyoldan aldım sudocremi 400 gr 95 tldi gayet uygun kocamanda bir kutu geliyor kullanıyorum ama rsmen azalmıyor baya yoğun bir krem umarım iyi gelir miniğe♥️
Deletedmom276 Adlk bize ilk pişik olduğunda fito krem yazmıştı doktorumuz ve üç güne geçti. Ben Almanya’dan getirttirdim arkadaşıma Penaten. Tek sürüşte geçiriyor pişiklerimizi. Acı yediğim zaman genelde pişik oluyor (anne sütünden geçiyor)
NurcanTT Adlk emziriyorsanız ekşi ve acı tüketmeyin çok baharatlı yemeyin bir süre ( ben de böyle geçti yemedim çocuğun pişik olayı bitti )
Adlk NurcanTT aslında sadece limon salatada tüketiyorum onun dışında tüketmiyorum acı hiç yemiyorum zaten
YYZ Adlk o zaman her bez değişiminde poposunu yıkamayı dene.hassas demek ki poposu. Bende sudocrem sürüyodum bol bol
Dgzm Bepanthol ile hametani karıştırp sürüyorum ben kaniyor bile bazen geceden kalın şekilde sürüyorum sabaha toparlamis oluyor. Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşir