gizemelifbas Kızlar merhaba bi sitede doğması gerektiği günden itibaren hesaplanır yazıyor kafam karıştı doğum gününe göre hesaplayınca şuanda atak haftasındayız ama doğması gereken güne göre daha 3 gün var nasıl hesaplanır sizce
demirboy gizemelifbas ben inanmıyorum ona ya, atak gösteriyor ama çocuk iyi durumda atak göstermiyor çocuk çok huysuz