Zeyzeyyyyy bübchen bebe yağını kullandım iki güne bi yıkadım kış olduğu için yıkamadığım günler de bebe yağı sürdüm geceden fırça gibi tarakla taradım hep yumuşadı banyo yaptırınca sık dişli tarakla hem yıkarken hem yıkadıktan sonra taradım kuruyunca tekrar taradım iyice döküldü 3 yıkamada tamamen bitti çok şükür Bana zeytinyağı önermişlerdi ama bence Bebek ciltlerine zeytinyağı riskli her bebeğe iyi gelmez özellikle alerjik ve daha hassas ciltli ise