Oykuu_bebekk Merhaba arkadaşlar havalar ısındı malum henüz hiç yazlık Kıyafet almadım kızıma İnternet soobeden alış veriş yapan memnun kalan var mı kalıpları nasıl oluyor 200tlilik falan alış veriş yapacağım aldıklarım ziyan olsun istemiyorum 😑
irem_alya_srtsn7 Ben bikaç parça bişe aldım tam bence kalıpları. N e büyük geldi ne küçük. Ama sadece tulumları 9 12 almıştım kızım 7 aylıktı tam oluyordu. 8 ay biterken olmadı küçük geldi
irem_alya_srtsn7 Oykuu_bebekk tulumları ı ben beğenmedim yamuldular bikaç yıkama sonrasında. Şortlarla kısa rulumunu daha kullanmadım. Ama almam daha bişe