Umitemre Merhaba anneler malum havalar ısındı kombiyi kapattık Ankara da biz ev 24-25 derecelerde hatta güneş vurunca 26 yı bile geçiyor nasıl Kıyafet giydirmeliyiz ben 1aydır hep tişört giyiyorum pis korono dan dolayı bişeyde alamıyoruz bebeğe
Annesinin-pasasi Umitemre atlet zıbın ve üstüne çok kalın olmayan penye giydir sıcaklık çok da yüksek değil gibi uzun kollu giydirirdim ben 🤷🏻♀️Bizim Şanlıurfa suan 34 derece yeni yeni tişört giydirmeye başladım
Umitemre Annesinin-pasasi uzun kollu zıbın üstüne de ince penye yelek giydirdim normalde çift kat altına giydiriyordum bugün tek e düşürdüm üşütürüm DİE de korkuyorum acemi anne olunca
Annesinin-pasasi Umitemre evet ince bir yelek iyi olur sırtı üşümesin ☺️ Her anne tecburesizligi tatmıştır 😁