Kızlar benim bebegım 5.5 aylık ve dün bebegıme zeytınyagı dokundugunu farkettm ben ne zaman salata yesem bebeğim karın agrısı cekiyordu bende yesıl lık gaz yapıyor sanıyordum. Ocean d3 kullanıyordu onda saf zeytnyagı var onu ne zMan versem bebegım Ongun sabahlara kadar aglıyordu dün farkettm ki tadımlık vermeye başladığım pürelere zeytınyagı damlatıyordum kabız olmasn dıye bebegım cıldırdi aglamaktan kaka yapınca rahatladı benım kafam orda dank dedı zeytınyagı dokunuyor bebegıme dedm basına boyle bı durum gelen fikri olan var mı İnternete cok arastırdm zeytınyagı ıcın boyle bir bilgi bulamadım alerji mı yanı bu ortamın duselsın direk doktora goturecem