Ben de aldım ayakkabicidan vicco istedim vicco pahalı olduğu için getirmiyorum ama aynı imalathaneden çıkan farklı marka ürünler var aynı yer bunu özdilek için üretiyor dedi minican di galiba daha uygun oluyo dedi 70 liraya aldım uygun da geldi tam ayağına göre aldım ben de çok beğendim