nrsly Kızlar az önce hemşiremiz aradı kızım 11 aylık yarın kızamık aşısı olacağını söyledi, normalde aşısı 12 aylıkken di onu sordum bu ekstra olacak dedi yeni bir uygulama 3-4 aydır uygulanıyor 9-11 ay arası bebeklere dedi yaptıran var mi acaba
yasemnugr06 nrsly canım kızamık salgını olabileceğinden dolayı 9. Aya çektiler şu anda bazı ülkeler de aşı yapılmıyor ve tehlike olarak görülüyor süreç biterse 1 yaşına çekilecek ama etmezse 9. Ayda vurulacak artık
nrsly yasemnugr06 herkes 9. Ayında yaptırmış benim kızım 11 aylık şuan 1 Ay sonra aynı aşıyı tekrar mi olacak anlamadım ki
Myagz yasemnugr06 canım düzeltmek istedim aşı geriye çekilmedi ek doz eklendi hem 9 hem 12. Ayda yapılacak göçmenlerden dolayı vaka arttığı için
yasemnugr06 Myagz öylemi canım ebe bana yanlış anlattı o zaman ya 😕 nrsly canım iki dozmuş yanlış bilgi verdim kusura bakma ebe bana böyle anlattığı için 🤷🏻♀️
Mercey01 nrsly Normalde 12 aylıkken bir doz yapılıyordu Kızamık salgını varmış bu sene hem 9-11 aylık arası bir kere hem de 12 aylıkken bir kere daha yapılacak. Kızım 10 ay 20 günlük ilk dozu dün yaptırdık biz.
Deletedmom276 nrsly mart ayının başında yaptırdık, ulusal aşı takviminde yok ama sene başından beri yeniden yaptırılması kararlaştırılmış nüfusumuza komşu ülkelerden aşısız gelenler karıştığı için.
Kbryldrmr nrsly biz vurulduk önceki hafta son yıllarda kızamık salgını arttığı için koruma amaçlı ek doz ilave edilmiş normalde 1 doz vuruluyomuş 3 4 aydır 2 doz vurulmaya başlanmış