Reyhandefne biz ailecek geçirdik berbat bir şey öncelikle hafif hafif kaşıntı başlıyor 1 hafta 10 gün sonra bu kaşıntı şiddeti artıyor gündüz pek kaşıntı olmuyor özellikle geceleri uyutmaya kaşıntılar ve sonrasında kırmızı nokta nokta döküntü ve kaşımaktan yaralar oluyor önce eşimde başladı kaşıntı 1 ay sonra bende ve oğlumda başladı zaten sizden herhangi birine bulaştıysa 1 ay sonra onlarda kaşıntılar başlıyormuş biz 8 9 doktor gezdik en sonunda uyuz olduğumuzu anladılar bu uyuz farklı bir çeşitmiş o yüzden teşhisi kolay konmuyormuş doktor eskiden kullanılan losyonlar (metrin, kwelleda) işe yaramıyor dedi kullanmıştık zaten işe yaramamıştı kükürtlü bir karışım verdi her eczane yapmıyor bir de bu karışımı yaptırdık 3 gün kullandık 1 hafta ara verdik tekrar 3 gün kullandık bu arada aklınıza gelebilecek bütün her şey 60 derece de yıkandı yıkanamayacak olanları poşetleyip 1 hafta balkonda beklettik hali koltuk perde hepsi yıkandı bütün yıkanan kıyafetler ütülendi her gün kalktığımız gibi üstümüzdekileri çıkarıp ütülü yeni kıyafetler giyiyor nevresimleri de aynı şekilde çıkarıp yeni ütülü nevresimler geçiriliyordu bana zulümdü resmen gözümü çamaşır ütü temizlikle açıp kapatıyordum