Kızlar çene altına agda yaptırıyorum normalde kuaförde ama gitmek istemedim kendim evde yapayım dedim dun sabah 10 gibi yaptim kizariklik hala gecmedi oyle dolasiyon evde yaktim mi ne yaptim ya off nasıl gecirebilirimnkizarikligi pudra filan surdum yikayinca yuzumu geri kizardi .. normalde 10 dkya gecerdi ..