Kızım 4ay 6 günlük dün doktor yine kilo alımı sınırda 550 gr almış dedi ve mama yazdı aptamil aldık asla yemiyor yoğurt tattırayım dedim onu da istemiyor midesi bulanıyor inanın hiç birşeyi kabul etmiyor meme hariç ne yapacağımı şaşırdım.Benim gibi olukta çare bulan var mı ?