Dorukannesi sabah uyandıktan sonra 1 yumurta sarısı,lor ya da labne peyniri.Bikaç saat sonra 120 cc kadar süt içiyo.Öğleden sonra 1 kase yoğurdu var,o arada süt alımı yok.Akşam üzerine doğru 4 sıralarında çorba,köfte,balık artık o gün ne yaptıysam onu yiyor yine 1 kase.7 gibi de meyvesini yiyor.8-9 gibi uykuya geçiyoruz o ara süt alımı fazla oluyor.Yaklaşık 180 cc tüketip uykuya dalıyoruz gecede 3 kez kalkıp sütümüZü içiyoruz tabi.Döngümüz genel anlamda böyle.Tabi öğün aralarında mutlaka su da veriyorum