Adarenn ben genelde instegramdan yazıyorum.ama DeFacto degil
.şuan 11 gün geçti tsort almıştım.hepsiburada hala göndermedi msj attım bana iptal edebilirsiniz gibi bişey yazmis bende iptal edeceksem neden aldım ozaman dedim.bide böyle çıldırtıyorlar.11 gün beklemisim günlerce beden güncellemesi bekleyip tekrar tekra tsorrleri kontrol etmisim gelmiş bana iptal diyor.