Aka2020 evet çok bi süreçti iki çocuk daha vardı tek başıma ailem uzakta büyüğü okula gidiyordu sabah erkenden kalkıp onu hazırlıyordum bebeğim öyle olduğu zamanlar kucağıma alıyordum sakin bi şekilde kulağına dualar okuyordum yada sallıyorum genelde ve asla gaz yapacak şeyler yemiyorum kimileri ye birşey olmaz alışsın dese de hiç dinlemedim herkesin bebeği bir değil üç ay ac gezdim vallahi ama geçiyor canım tek çaresi zaman ve sabır büyüdüğü zaman hiç hatırlamıyorsun bugünleri ama o an hiç geçmeyecek gibi geliyor zaman çabuk geçsin istiyorsun oysaki doğan büyüyor 🎈🎈