Dün kuaföre gittim lütfen herkes kendi bildiğini kendine saklasın kuaföre gittim diye laf atmayın.
ben tayt giymiştim üstümdeki popomu kapatıyordu sonra bir bayan geldi 2 kişi 2 kişi alınıyor kuaföre benim işlemim uzun sürdü bana döndü sen bir annesin bu yapışık tayt nedir kapalı kendisi bana tabi geldiler cevap vermedim sabır ettim senelerdir gittiğim yer huzursuzluk cokarmak istemedim kendi kafasını açtı yapışık esortman ve yapan saçımı beyfendi kısa kol tşört bende dedim sen önce bir kendine bak dini kullanma bunu da süs diye takma dedim kadın üstüme saldırdı bende güzelce dövdüm polis vs çağırdı sokayetci olmadı s… olup gitti eşimde bana kızıyor ne cevap verdin bosver mübarek gün kadını elimden zor aldılar saçları baya elime geldi gözüm döndü bana saldırınca ne dengesiz insanlar var bugünde kamera kaydı istiyormuş önce o saldırdı sizce ben haksız çıkar mıyımmm kuaförüm vermemiş mahkeme kararıyla alıcammm o kaydı demiş sinirden elim titriyor?