minikdavsanim muhtemelen kucuk bebisiniz… ben tam iki ay bir koalayla oturdum kalktim :) çok gazli bir bebekti ve anneye cok ihtiyaci vardi asla inmezdi kucagimdan… sizinkinin de gazi varsa ondan olabilir, bazi bebekler dunyaya daha zor adapte oluyormus o yuzden de anne kokusu ona guven veriyormus ben bunlari okuyunca hic indirmedim kucağımdan desem yeridir… yorucu ama zamanla azaliyor simdi mesela biraz hafifledi 3 aylik oldu… cok yorucu, mesela uyutunca yanina kokunuzu alabilecegi bir tişörtünüzü koyun..