Sevgi44y Ben doğum yapalı bi sene olacak ama doğum parası için başvuru yapmadım acaba yapsam alabilirmiyim bide süt parası almak için sigorta olması şart mı
HaticErkanMiran Sevgi44y kimlik için kaymakamlığa gittiğiniz de otomatikmen doğum parasi oluyor zaten ama süt parasını bilemem
Seydameva Sevgi44y doğum parası dediğiniz şu çocuklara verilen para mı ilk çocuk 300 ikinci 400 olansa 5 yıl içinde başvurabiliyorsunuz
Hunilianne Sevgi44y emzirme ödeneğini 5 yil icinde alabilirsiniz. Doğum parasından kastınız doğan çocuğa verilen ilk çocukta 300 liraysa onun da bir süre kisiti yok. Başvuru yapın alabilirsiniz
HaticErkanMiran Sevgi44y e devlet dpgum parasi diye sorgulayin cikar bizimki lyle oldu geçici kimlik belgesini verince kaymakamlığa onlar otomatikmen oluyor bi yere başvuru yapmana gerek yok biz öyle aldık hata pazartesi aldım ben 2 ay olacak doğum edeli yeni yatrmislar
Hunilianne Zeyneppppp otomatik oluyo galiba e devletin arama kısmına emzirme yazarsanız belki vardır benim eşim ilgilenmişti bilemiyorum
Sevgi44y Seydameva evet onu bi ara bi posta görmüştüm 1 yaşına gelince alınmıyor diye aklımda öyle kalmış