Bsrsgt 2 aylık kızım var. Uyanık olduğu her an ağlıyor. Uykudan da zaten bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor. Şimdi bir de yeni huy edindi eli sürekli ağzında kendi kendini kusturuyor. Normal midir bilemiyorum ama surekli aglamasindan yoruldum cok😥
morsevenfilolog Bsrsgt Mutlaka bir derdi vardı yoksa neden ağlasın yavrucak? Müzik dinleyin, bebek losyonuyla/yağıyla masaj yapın. Duş aldırın ılık su ile. Gazı vardır belki?
Birkoalaanasi Ağlaması tek iletişim biçimi. Bebek bu sonuçta ağlar. Seninle iletişim kurmaya çalışıyor muhakkak. Bir banyo yaptır, masaj yap, karnını doyur, kitap oku, şarkı aç dinleyin birlikte. Sen strese girersen bebeğin bunu hisseder 🧜🏻♀️
Ptrckli Bizim de aynıydı doktora götürdük dün hiçbişeyi yok 🙄 ağlarken pancar gibi oluyor suratı. Gazdır diye düşünüyoruz artk. Benimki de eli ağzında hep. Şimdiden el emmeye başladı