Melegimsin gulsahgeckin bende izmirde yasiyorum 2 gundur hava cok cok sicak bebeğimde 6 aylik daha gecmedim atlet ve ince bi ust giydiriyorum boyle giderse gecerim ama bi kac gune
morsevenfilolog gulsahgeckin İstanbul’dayız. İki-üç gündür gerçekten sıcak. Dün kısa kollu-tayt giydirdim. Bugün bir tık daha serin diye uzun kollu zıbın-tayt giydirdim. Ama tam anlamıyla kısa kollulara geçiş yapmak için sanki erken gibi, ben de bilemiyorum. 🤦🏻♀️
35_gkgk_35 gulsahgeckin izmirdeyim bende.. 2 gündür kısa kol diz üstü şort giydirip üstüne ince pike örtüyorum yine terliyor..
kardelen00 gulsahgeckin ankaradayim dun askili zibin ustune kisa kol tayt giydirdim disari cikarken. evde terliyor evin ici 26 derece. bugun daha da sicak burasi kisa kollu citcitliyla duruyor ayaginda corap sadece. gece yatarken body uzerine ince uzun kol ve pijama alti giydiriyorum. gunduz sicak oluyor aksam ustu giydiriyorum
Birkoalaanasi Ankara’da iki üç gündür hava güzelleşti ama ben hâlâ sadece iç zıbın ve tulum yada takım giydiriyorum. Kısa kollu için sanki biraz daha var gibi 🧜🏻♀️
gulsahgeckin Teşekkür ederim arkadaşlar 🌸🌸 En iyisi kısaları giydirip kontrol ederek karar vereyim 🙏🙏
Defneyelin gulsahgeckin Bugün doktora sordum canım bana kapri kol giydir dedi. Bizde Muğla’da Göcek te oturuyoruz