Biogai bizde hicbir ise yaramadi . Benim kızımda hırsından heryerimi tirnakliyodu ,surekli agliyodu . Cok gazliydi ne damlalar ne bitkiler tuketmedik ki . Hic biri ise yaramadi . Hastaneye goturmek istemedim ,doktorunu aradim . Dupholoc diye bi ilac verdi . Her gun duzenli olarak kakasini yapiyo şimdi cok sukur . İlaç bittikten sonra nolur onu bilmiyorum tabi . Eskiye doner miyiz boyle devam eder miyiz bilmiyorum