Yasminadem bizim de başımıza 2 defa aynı şekilde Babam öyle oldu ilkinde telefonla aramışlar size şifre gönderdik diye babam şifreyi söylüyor kırpıp kırpıp alıyor bankaya gittik bilmem ne forumlar yazılar filan gitti o para 7 bin küsür civarda alamadık hiç bir şekilde parayı bir gün çiçeksepetinden kardeşime çiçek gönderdik babamın Akbank kredi kartıyla bilgileri yine öyle çalındı ve adamlar bu kadar para çekilmesine rağmen ne bir arama ne bir mesaj attılar banka suçlu tabi ki 2 dolandırmamızda allahtan Akbank’ta çalışan bir tanıdığımız devreye girdi biz o parayı aldık bir daha Akbank aslaa aslaa ilki gitti kendi isteğiyle verdiği için tüketici haklarına kadar yazdık o zaman bir sonuç alamadık bankada tanıdık varsa halledilebilyor yani o savcılıkla inşallah çözüme kavuşur