Başlıktan da anlaşılacağı üzere 4 aylık bebeğiniz ile nasıl oyunlar oynuyor gelişimi için ne tür oyuncaklar veriyor ve ne aktivitelerle oyalıyorsunuz? Çok fazla oyuncak hayal gücünü kısıtlar diyorlar ne düşünüyorsunuz? Oyun halısı, çıngıraklar, bez kitap ve zeka kartları ile oyunlar yapıyoruz bu ay için bi öneriniz var mı