Seyma_52 evet ben. 17 Mayıs’ta bitecek müdür Bey ek ders alamayacağımı söyledi ben de online derslere , toplantılara , whatsapp gruplarına katılamayacağımı söyledim. Uzaktan bile olsa bayağı aktif bizim okul ve bebeğim küçük old. için ben yapamam. Açıkçası telafi eğitimi olursa da katılmak istemediğim için ek dersi sorun etmedim.