My_son Benim kızım da 6 ay 13 günlük ve kilosu 7.100 çıktı geçen hafta aşıda.Ve kilosu normal dedi zaten 5nci aydan sonra hareketlendikleri için kilo alımını eskisi gibi her ay ortalama 1 kg olarak düşünmeyin bundan sonra gram olarak alıcaktır dedi . Doktorumuza sordum o da gayet normal bundan sonraki süreçlerde gr alır dedi.Bence gayet normal ,çok takılma.Sonuçta annesin ve kendi çocuğunu için en iyi olanı sen bilirsin ,persentil tablosundan kendin takibini sağla canım.Kilo da önemli tabi ama sağlıklı olduğu sürece hiç bi sorun teşkil etmez🌸🌺