Heraninannesi Kızlar doğum yapalı 3.5 ay oldu sağlık ocağı bana aşı vuracakmış ne aşısı bu ben soramadım vurulan var mı ?
derya_defne Heraninannesi tetanoz aşısı vuruyolur hamileyken de yapılıyor uç doz şeklinde iki aya bir bi doz olarak uygulanıyor isterseniz vurdırmaya bilirsiniz
aysglerdenn Heraninannesi tetenoz canım bende oldum ıkıncı ayında bebegın ıkıncı hamılelıkte yapıyorlarmıs benım ebem sımdıden yapalım sımdı yapmasan ıkıncı hamılelıgınde olcan nasılsa dedı yaptırdım
Heraninannesi derya_defne ya istemiyorum onu vurulunca halsiz oluyorum gebeyken hep vuruldum vurulmasam birşey olur mu ki tetanoz galiba
DilekB_ derya_defne canım bana açıya devam etmek istersen bebek 6 aylık olunca gel demişlerdi bir sor istersen?
derya_defne Heraninannesi ben doktoruna danıştım yaptırmadım bi sıkıntı olamaz dedi sağlık bakanlığının evde doğum yapan insanlar için bi uygulaması aslında mikrop kapma daha çok olduğu için önlem alınmış oluyor. Ben bi sıkıntı yaşamadım
Fneva Heraninannesi ben hamilelikte dahil tetanoz vurdurmadım doktoruma sormuştum çokta gerekli değil ameliyat esnasında birşey olursa anlıkta vurulabiliyor demişti
ayis Bana da doğum yapmadan önce söylemişti hemşirem bebeğin aşısına denk geliyo ve Evet yanlış bilmiyosam tetenoz oluyo verdikleri aşı kartında öyle yazıyo
derya_defne DilekB_ biliyorum sağlık ocağından arayıp birliği verdiler canım bende doktoruma danışıp yaptırmıyorum hamileyken de yaptırmadım ben