Bneüm kızım da aşı olduktan sonra gelince Bayaa mayıştı akşama kadar uyudu. Normalde hayatta uyumaz😀 aşıdan beri 1 haftadır gündüzleri uyumaya başladı hasta mı acaba diye düşünmeye başladık🤣 uyumamasına o kadar alışmışız🙈
Bifr ağzımıIn suyu çok akıyor elini yumruk yapıp emmek istiyor hep