Deletedmom331 Deletedmom23113 memeyi bırakalı 2 ay oldu bizim emmiyordu zaten işte 1 aydır biberon reddi var keşke emse. Bu süreçte çok denedim memeye gelince basıyor çığlığı
Deletedmom331 Deletedmom23113 boğulacak gibi oluyor kaşıkla verince de. Ay bi an önce geçse şu günler psikolojim bozuldu ya.
ShrBakar Deletedmom331 çok zor canım gerçekten benim üzüntüden ağlamaktan sütüm kesildi, sağıp veriyordum ben arada emiyordu da şuan mama içiyor ve buzlukta stok sütlerim vardı onları offf off🥺