MarlaSinger Maşallah diyeyim oncelikle.
Benim yavru tam tersiydi, yatağın uzerine bırak asla aşağı atlamaz, durdugu yerde bekler, pesimden oda oda gelmez, emeklemez cok bir yere gitmek isterse sürünür, aglamazdi bile taaaa ki 11. aya kadar. Şuan o anlattiklarindan da beter bir hale geldi. etrafinda duzenli hicbir sey bırakmıyor, tepemde geziyor sagolsun, yemek yaparken bacaklarima tutunup benle birlikte saga sola gidiyor.. O tembel cocuk gitti canavar geldi.
Ablamın bebekleri de tam tersi oldu, cook hareketlilerdi surekli ağlıyorlardi ikizleri, simdi 16 ayi gectiler oyle uslu olmuslar ki bunlar ayni cocuklar mi dedim. Kendi kendine uyuyolar falan, önceden 3-4 saat surerdi ablamin uyutmasi.
Sonuc olarak sanirim cok cabuk huy degistiriyorlar, özellikle yeni yaşlara girerken. Belki sizinki de oyle olur, ki muhakkak huy degistirecektir. Suan surekli evde olmanin verdigi enerjiyi atamama durumu da var, hayat normallestikce, ayları büyüdükçe huylari da degisecek muhtemelen..