Merhabalar mamayı gayet iştahlı içerdi
4.aydan beri mama içerken birden bırakıyor birinin sesine dönüp bırakıyor bana bakıp agulmaya başlayınca bırakıyor boğazına kaçıp öksürünce bırakıyor hiçbir sebep yokken bırakıyor. Bazen düzgünce içiyor nadir de olsa ama kucakta gezerek başka odalar her şeyi denedim ama düzen diye bir şey kalmadı. 3 saati geciktirmiyorum acaba beklesem mi biraz daha.