Emom12 burdan bişey diyemem isterseniz sağın bakın 🤷🏻♀️ Bu arada emerken sağdığınızın 3 katı süt çekebiliyor bebekler. Yani sağdınız diyelim 30 cc çıktı aaa tüh sütüm yok demeyin bebek rahatlıkla 90-100 cc emiyodur demek oluyor. Bunun haricinde söylediğim şey şuydu. Doğumdan sonra 1-1,5 ay kadar vücut ne zaman ne kadar süt üretmesi gerektiğini bilmez. Yaşamışsınızdır belki ansızın foşşş süt gelir kıyafet ıslanır filan. Çünkü vücut hala adapte olamamıştır. Ama şimdi oturdu işte düzen, bebeğiniz emdikçe süt iniyor memeye.