Merhaba, bebeğim 15 günlük ve dün kilosu 3700 gr çıktı doğduğunda 3050 gr Dı fazla lı almış sizce normal mi? İlk sarılık var diyede biraz emzirme ve mama olarak gittim şimdi ise mama vermek istemiyorum ama doymuyor gibi geliyor emdikten sonra derin uyumuyor ve bazen fazla ağlıyor