minnosvetontis Siz canınızı sıkıp bebeğinize de geçirmeyin bunu güzel anne, geçer inşallah🌸 Ben de yaşadım o zor süreci. Ya bebeğim açsa şuan diye oturup hıçkıra hıçkıra ağladığım da oldu. 3 buçuk aylıkken başladı 5. aya kadar falan devam etti. Her yolu denedim, aklınıza gelebilecek her şeyi en son annem ve komşum çok ısrar etme, bikaç saat verme memeyi, kendi acıkınca illa emer dediler. Son çare olarak öyle yaptım. 10 dakikada bir memeyi teklif etmeyi bıraktım, 4 saat kadar emmedi sadece bi iki defa teklif ettim almadı. 3-4 saat sonunda kendisi acıktı. Böyle böyle azaldı. Bir-iki gün çok ısrar etmedim sadece. Azalarak bitti cok sükür. Memede uyur benim oğlum zaten, o sırada ve uykudan uyanır uyanmaz verdim emiyordu o sıralarda. Benim sütüm az gerçi, ben acaba az diye mi böyle yapıyor diye düsünüyodum. Gecti gitti şükür. Sizin de geçecek inşallah,sabredin