Oglumteksebebim Dünden beri kakasını biz uyarıyoruz anca öyle yapıyor. Hep ağlıyo ıkınıyo uykusundan oluyo zar zor uyuyo o zmn bile ıkınıyor bebeğm 32 haftalık doğan bi pramatüre
sukranaslier Oglumteksebebim canım ilk bir ay gaz ilacı kullanamazsın doktorlar vermiyor sütle mi besliyorsun mamayla mı birde karnına saat yönünde çok bastırmadan masaj yap mama veriyorsan aptamil prosneo de mama var biraz pahalı ama aciyip rahatlıyor bağırsaklarını
Rayihaaa Canım zeytinyağı var korkma bişey yapmaz oda işe yaramazsa 1 bardak suyun içinide 1 tatlı kaşığı kimyon koy kaynak dibine çökmesini bekle bebeğine 1 çay kaşığı içir kalanını sen iç