Alinaninannesi Bebeğiniz ne kadarlıkken geri döndünüz ve neler yaşadınız. İznimin bitmesine 4 ay kaldı merak ediyorum nasıl olucak ?
Annesininpamuguzeynepelif Alinaninannesi off bende korkuyorum, benimde 6 ayım var, nasıl alışacağız ya, şimdi mutfağa gitsem arkamdan ağlıyo, gözümüzde arkada kalacak, ben bebeğim 1 yaşındayken başlamış olacağım..😢😢🙁
Cosmosmom Alinaninannesi 5 aylıkken dönmüştüm. Henüz ek gıdaya geçmemiştik. Gerçi sonra bu pandemi çıktı 7. Ayda gerisin geri eve girdik. Başlamadan önce sizin gibi tedirgindim nasıl olacak nasıl yapıcam nasıl ayrı kalıcam diye. Merak etmeyin oluyor. Her şeyi yönetiyorsunuz evi işi aileyi her şey de yolunda gidiyor. Siz zaten sanırım başladığınızda ek gıdaya da geçmiş olacaksınız sadede sütle de beslenmeyecek. Bu yüzden içinizi ferah tutun. Çalışmak inanın size de iyi gelecek :)
Bogurtlencicegi Alinaninannesi benim kızım dört aylık şu an iki ay ücretsiz izin aldım yavaş yavaş ek gıdaya başladık altı aylık olunca başlayacağım ama gözünün önünden kayboldum mu ağlıyor umarım o zamana kadar biraz daha toparlanır yoksa çok zor olacak
Ece_cavus2019 8 aylıktı basladı 3 aydır çalışıyorum ilk bir kaç gün gözlerim dolu dolu çalıştım sonra alışıyorsun ama çalışan anne Cook zor Allah yardımcımız olsun kızımın geleceği için diye avunuyorum 😞😞