Meryemihra12 hayır kesinlikle ne sıkın ne de ovun instagram da çocuk doktorları var onlardan bakın çok paylaştılar bunu anneden bebeğe gecen hormonlardan olurmuş ve kendi kendine geçermiş ouldupunda yada sıkıldığında daha kötü oluyor hiç birşey yaptırmayın dokunmayın Bi doktora götürün bence