Bebeğimin boynu kısa ve biraz gıdısı var sürekli isilik oluyor. Büyükler banyo esnasında iki elimle kulaklarından boynundan kavrayıp, biraz çekmem gerektiğini söylüyor uzaması için. Ama korkuyorum pekte doğru gelmiyor açıkçası. Sizler böyle bisey yaptınız mı yoksa boynu kendiliğinden uzuyor mu ?