Bebeğinde herhangi biri yada ikisine alerjisi bulunan emziren anneler neler tüketiyorsunuz. Özellikle tatlı ihtiyacınızı nasıl bastırıyorsunuz. Oğlum 3 ay 7 günlük test yapılmadı ama ben döküntülerinden bazı ürünlere alerjisini tespit ettim mesela kakao kuruyemiş süt ürünleri yumurtadan emin değilim ama yumurta yediğimde yüzündeki döküntülerde bir artma olmuyor. Kakao ve kuruyemişte belirgin şekilde artış oldu. Emzirdiğim için sanırım canım deli gibi tatlı şeyler istiyor ama hiçbişey yiyemiyorum. Sütlü tatlı zaten yemiyorum. Şerbetlilerde de hep tereyağı var içinde . Siz neler yiyosunuz ?