Kizlar carazette kullaniyorum ilacim bittiktan sonra 3 gun alamadik bu disari cikma yasagindan dolayi 3 gun içemedim aldiktan sonra o günün ilacini içtim bi yanlislik yapmismiyimdir kafam karisti normal devam ettim içmeye adet duzensizligi yapiyo galiba lekenme yapiyo adet görmedim 2 aydir normal mi bu