Bende tam 40 gün uğraştım biberon sakın kullanmayın sarılık olduğu için mecbur kalıp biberon kullandım sonrada memeye döndüremedim. 40.gün uyku halinde mememi verip eds sistemini uyguladım şuanda emiyor. Sizde araştırıp deneyebilirsiniz şırınga ve kaşık yönteminden daha kolay uygulaması.