Selam kızlar günaydın herkese. Blue house blender setim var 3 yıl garantili bir sene garantim kaldı ve mikserim bozuldu ama gel gör ki marka kapanmış ve mikser elimde patladı. Yetkili firmayı arıyorum kapandı direk blue houseyi arayın diyolar arıyorm bi numarası kullanım dışı bi numarası çalıyo açan yok. Ne yapacağuk yav bilgisi olan var mı? Garanti kapsamında yapan herhangi bir yer var mı yardımcı olur musunuz?