Anneler hayırlı sahurlar.😊 ben size bisey danışmak istiyorum. 19 aylık oğlum var. Sıralıyor, koltuğa çıkıyor, elinden tutunca yürüyor ama elini bırakınca bazen yürüyo bazen de hemen oturuyo bazende bacağıma yapışıyo bırakmayım diye😑 Kendince konuşmaya çalışıyo ama daha anlamlı olarak hiç kelime kullanmadı.😑 onun haricinde hareketlerini takip ediyorum su ve mama biberonu ayırt edebiliyo susayınca alıp yerine yatıp iciyo biseyi istemediginde tepki gösteriyo ama onun haricinde ne yürüyo ne konusuyo 😞 var mı bi bilgisi olan gün geçtikçe içime dert oldu ilk çocuğum tecrübem de yok virüs nedeniyle hastaneye de gidemiyoruz ne yapsam ne düşünsem bilemedim 🤦♀️