Kızım 6,5 aylık sanırım diş çıkarıyor. Sürekli alt dudağını damağını kaşır gibi emiyo, huzursuz, kaka sayısı sıklaştı. Sanırım bunlar diş belirtisi ama bir sorunumuz var bebeğim hiçbir şeyi ağzına götürmüyor. Doğduğundan beri ağzına kaşık vs bi şey girse midesi bulanıyor. Parmağını götürüyor ama yeterli olmaz ki kaşımaya. Diş kaşıyıcılara ağzını bile açmıyor, ne yapabilirim? Tavsiye jel var mı bildiğiniz?