Burhanaltintop Ateş devam ediyo ağlamaları saymıyorum bile şimdi kustu her yeri batırvak kadar ve kokulu bu ne dayanamıyorum artık lanet olaun bidaha aşıya kendi elimle yaptırdım bexero napcam bilmiyorum ya
MuhammedAmine Burhanaltintop Lanet okumayın dua edin . Doktorunuza ulaşamıyor musunuz ? Durum bahsettiğiniz kadar ciddi ise hastaneye gidin
Adlk Burhanaltintop Allahım korusun kız ölcek falan denir mi hiç Allah muhafaza doktora götürün kuzum bak ben garanti bankasında çalışıyordum şimdi sana bir numara vereceğim ara çalışan yakınıyım de başka bilgi verme 0 (212) 370 30 70 Çocuk doktoruna bağlat anlat durumu o sana ne yapman gerekeni söyler
Deletedmom318 Burhanaltintop Bexero ağır bir aşı. Evet ateş yapabiliyor ama kusma vs ilk kez sizden duydum. Bence doktora götürün. Lanet etmek yerine bolca dua edin😊
cocomelon Burhanaltintop aşıya karşı alerjisi olmuş olabilir kesinlikle doktora götürmelisiniz acile götürün
History_teacher Burhanaltintop hastaneye mutlaka götürün bizimde öyle oldu sokağa çıkma yasağı vardı üstelik dinlemedim aldım götürdüm çocuğumu serum verdiler kendine geldi.ihnsl etme canım al götür..tavsiyem iğne yerine serum iste
Deletedmom318 Ballicoreginannesi Ağır olduğu için doktorlar 1 yaşından sonra öneriyor. Biz ilk dozu 11 ayda ikinci dozu 13 ayda son dozu 18. Ayda olduk. Hatta ikinci dozu nimenrix yani menenjit aşısı a grubu ile bir yaptirdim ama böyle yan etki yaşamamıştım
Deletedmom276 Ballicoreginannesi bizim doktor ve benim sorduğum tüm doktorlar bir yaş öncesi önermiyor ağır olduğu için. Üçüncü ayda yaptırmış post sahibi. Dün de başka post vardı ateş ile ilgili. Acil hastaneye gitmesi gerekiyor bu durumda, buradan çözülecek yada çare bulunacak bir durum değil.
Ceydakoruc Deletedmom318 peki ilacın amacı ne neye karşı yapılıyo acaba ücreti falan ne kadar ben ilk defa duyuyorum da
Deletedmom190 Burhanaltintop Gündüzde yazmistiniz. Neyi bekliyorsunuz artik doktora gidin. Hastaneye gidiiiiiin.
Kusananne Burhanaltintop ya siz iyi misiniz? Dün akşamdan beri çocuğunuz ateşler içinde gelip burda napıcam diyorsunuz? Gerçekten troll olduğunuzdan şüpheleniyorum artık! Özel aşı yaptırmaya gücünüz varsa özel doktora da götürmeye gücünüz vardır ! Neyi bekliyorsunuz hala anlamış değilim ya! Sabah sabah gerçekten sinir ettiniz beni kusura bakmayın yani
Burhanaltintop Kusananne canımın acısıyla sizinle laf yarıştıramam doktoru elli kere aradım normal dedi her seferinde ben ce çırpınıyorum burda yaptıranlardan fikir için soruyorum
Kybele Kusananne yok yok trol falan değil, aynı kişi evladının cinsiyeti sadece “kız” diye ağırlar yakıyordu burada
Dilacim Bexero agir bir asidir. Benim kizim da da ilk gun 39larda ikinci gun 38lerde ates oldu. 1 kere de kusma oldu. Telaslanmayin ama doktorunuz varsa arayip sorun.
Burhanaltintop Dilacim doktor normal diyor o yuzden götürmüyorum üçüncü güne düzeldi mi şişlik de olmuş muydu
Cktha Burhanaltintop sis yere kolonyalı pamuk koyun günde 3 4 kere iniyor merak etmeyin koymasanız da bir haftaya gecer
Zeynebsmom Burhanaltintop bence farklı bir doktora götürün bazı bebeklerin bazı aşılara alerjisi oluyormuş hatta benim doktorum alerjik bebekleri belli bir süre hastanede bekletiyor herhangi bir reaksiyon olursa müdahale edilebilsin diye beklemeyin
Deletedmom318 Burhanaltintop Bazen devlet aşklarında bile ilk dozda birşey olmayıp ikinci dozda olabiliyor. Ben 1 yaşından büyükken yaptırdım. Doktorumuz 1 yaş altına ağır gelebilir demişti belkide o yüzden yan etki yapmıştır şuan iyi ise sorun yok 🌼
Zeynebsmom Burhanaltintop o zaman başka bir şeyden olmasın rahatsızlığı? Çünkü ilk dozdan sonrası daha rahat olur diye biliyorum aşıların devamı. İyi mi peki yavrunuz nasıl oldu