Eymeniko_ tabi ki ilk bir ay 2 saatte bir emecek ona lafım yok ama 3 ay iki saatte bir emecek diyenler var bu anneyi de bebeği de kötü etkileyen bir durum. İlk 1 ay kilo alımı iyi olan bebeğin kan şekeri kolay kolay düşmez. Ve aciktiginda gerçekten ağlıyor izin verirseniz sizin bebeğinizin de ağladığını görebilirsiniz. Emme refleksi içerisinde doğdukları için zaten belirli bir zaman gecince göğsünüze tutunca emecektir bu ac ya da tok olduğunu göstermez. Zaten önemli olan bebeğin yeterli beslenmesidir bu da cis sayısına yani günlük alınan kirli bez miktarına bakılarak görülür günde 4 5 defa cisli bez alınıyorsa kâfidir. Her gün kaka yapacağı da beklenmez 10 güne kadar yapmaması da doğaldır. Dediğiniz gibi her bebek bir bireydir ve farklıdır.izin verilirse size kendini çok iyi bir şekilde anlatır.