Ebruuuuuu uyandırman şart değil ama gece beslenmesini kesinlikle yapmalısın özellikle ilk 4 ay doktorum çok daha küçük şekeri düşer 3 saatte bir beslenmesi gerek demişti alarm kurarak saatlerini kacırmıyordum 6 aylık oldu gece 2 kere besler uyurum uyanmadan devam eder uykusuna