Duyguerkac Yigitkomuz_ sagol cnm daha yeni oldu Allaha şükür aglamadı uyuyor şimdi 2 saat sonra zambırı basar 😂uyusuklugu gecince
Yigitkomuz_ Duyguerkac bişy olmaz cnm korkma ilk cisi çok yakıyo sonra ulk gün zor geciyo sonra geciyo geçmiş olsun minige😍
Duyguerkac Yigitkomuz_ teşekkürler cnm dediğin gibi biraz agladı baktım artık dayanamayacak dereceye geldi paranox fitil verdim öyle demişti durmasa cok aglarsa ver diye şimdi onun üstüne uyuyo biraz
Yigitkomuz_ Duyguerkac bizde ilk gün 4 saatte bi parol içirdik zaten cnm tabi ağrı kesicisiz olmaz baş ağrısına bile dayanamiyrz onlar nasıl dayansin