Hazal89 aynen arkadaş yazmış doğru şimdi hatırladım bir de ağızdan damla vermişti canım. Aşının biri acıtmadı ama bi tanesi acıtmıştı ağlamıştı biraz. Bizim bile dayanamadığımız oluyor bebişlerimize hiç kıyamıyorum bende 🤷🏼♀️ anne yüreği işte buymuş anladık☺️